mandag 2. august 2010

En ny start

En purung Henriette, full av forsetter...
Helt siden jeg var skolejente har august vært starten på noe nytt. Nytt skoleår ga muligheter for forandring og forbedring. Jeg var full av forsetter, være flinkere med leksene, ha ordning och reda. Personligheten min kunne også pusses. Jeg skulle være eldre. Jeg skulle jeg ha kulere håndskrift.

Forsettene er fortsatt å ha orden, være mer strukturert. Jeg skal stå opp tidligere og ha bedre tid.
Jeg skal forsøke å la pc-en stå på jobb flere dager i uken, og ikke være tilgjengelig til en hver tid. Og jeg tenkte jeg skulle starte nok en blogg. Med mye nettaktivitet i jobbregi har mine bloggforsøk raskt blitt satt til side. Klarer jeg å holde liv i denne bloggen tro? Forsettene er der i alle fall!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar